loading...
امداد کامپیوتر
حجت بختیاری بازدید : 123 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزایش کیفیت آهنگ در هنگام پخش - DFX Audio Enhancer 11

نرم افزار DFX Audio Enhancer امکاناتی مثل یک آمپلی فایر و اکولایزر حرفه ای دارد. به همین دلیل میتواند خروجی صدای کامپیوتر شما را کاملا تحت تاثیر قرار داده و آهنگ ها را با کیفیتی که مدنظر شماست پخش کند.

 

این نرم افزار با ایجاد تغییرات در خروجی کارت صدا، باعث میشود تا تمام صداهایی که از سیستم شما پخش میشود کیفیت مورد نظر شما را پیدا کند. تنظیماتی مثل عمق دادن به صدا، زیر و بم کردن صدا، و تقویت خروجی، از جمله افکت هایی است که میتوانید توسط این نرم افزار ایجاد کنید.

حجت بختیاری بازدید : 65 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پخش کننده تمام فرمت های صوتی و تصویری - VLC Media Player 2.1.0

جدیدترین نسخه از این نرم افزار پخش کننده صوتی و تصویری، یعنی VLC Media Player 2.1.0 منتشر شد.

 

به دنبال یک نرم افزار سبک و همه کاره برای پخش فیلم در کامپیوتر خود هستید ؟ VLC Media Player را از دست ندهید !

نرم افزار VLC Media Player همانطور که از اسمش پیداست، پخش کننده فایل های مالتی مدیا است. انواع فرمت های صوتی، تصویری، عکس، فیلم، فلش و ... خلاصه فرمتی نیست که VLC آن را پخش نکند. اما نرم افزار مدیا پلیر VLC بیشتر شهرت و محبوبیت خود را به خاطر توانایی پخش فایل های ویدیویی (فیلم) به دست آورده است.

حجت بختیاری بازدید : 85 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار پخش فیلم و آهنگ آنلاین - RealPlayer Plus 15.0.3.37

در گذشته نه چندان دور، نرم افزار RealPlayer در زمینه پخش فیلم ها و آهنگ های آنلاین یکه تازی می کرد. هنوز هم با وجود ظهور رقبای جدید، نرم افزار RealPlayer همچنان از محبوب ترین نرم افزار ها برای پخش فیلم و موسیقی (چه اینترنتی و چه به صورت آفلاین) است.

 

نرم افزار RealPlayer ، امکان اتصال به شبکه های اینترنتی پخش فیلم و آهنگ را دارد. صدها کانال اینترنتی به صورت پیش فرض در لیست نرم افزار ذخیره شده اند که می توانید به آنها متصل شوید. فیلم های آنلاین را ببینید و از موسیقی لذت ببرید. (حد اقل سرعت 128Kb مورد نیاز است)

 

البته RealPlayer تنها مختص پخش آنلاین نیست. این نرم افزار علاوه بر فرمت های اختصاصی خود (مثل Ra, Rm, Rv) ، توانایی پخش سایر فرمت های صوتی و تصویری را نیز دارد.

در گذشته، فرمت های اختصاصی Real را فقط نرم افزار Real Player پخش می کرد. اما امروزه با وجود Codec ها و پخش کننده های متنوع، بیشتر برنامه های پلیر قادر به پخش فرمت های اختصاصی Real نیز هستند.

 

حجت بختیاری بازدید : 57 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود کدک پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری - K-Lite Mega Codec Pack 8.70

K-Lite Mega Codec Pack آنقدر معروف است که نیازی به توضیح نداشته باشد. این پکیج حاوی مجموعه کاملی از Codec ها برای پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری است.

 

در واقع با نصب این نرم افزار، برنامه های دیگری که برای پخش فیلم و آهنگ بر روی کامپیوتر خود دارید از Codec ها و پلاگین های آن استفاده کرده و توانایی پخش انواع فرمت ها را خواهند داشت.

 

نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack هر چند ماه یک بار نسخه جدیدی ارائه می دهد و تا کنون نسخه های زیادی از آن در سرزمین دانلود قرار گرفته است.

حجت بختیاری بازدید : 67 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پخش DVD و انواع فیلم - PowerDVD v12

 

حدود 9 سال پیش که فیلم های DVD به تازگی وارد بازار شده بود، یک نرم افزار بود که اسم خود را به عنوان قوی ترین نرم افزار پخش فیلم DVD جا انداخت. نرم افزار PowerDVD !

 

امروز اگرچه تقریبا تمام نرم افزارهای پخش فیلم توانایی اجرای فیلم های DVD را دارند، اما هنوز هم نرم افزار PowerDVD یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزار های پخش فیلم DVD است. دلیل موفقیت PowerDVD این است که خودش را با نیاز های روز کاربران انطباق داده است.

 

جدیدترین نسخه از نرم افزار Power DVD ، یعنی PowerDVD 12 علاوه بر امکانات زیادی که برای کار با فیلم های DVD دارد، دارای محیطی جذاب و مدرن است که سلیقه کاربران امروز را تامین می کند. نرم افزار PowerDVD قادر است صدای فیلم ها را با کیفیت دالبی دیجیتال پخش کند و صدایی 3 بعدی با پشتیبانی از حداکثر 12 اسپیکر را ایجاد می نماید. این نرم افزار از فیلم های Full HD نیز پشتیبانی می کند و می تواند دقیق ترین جزئیات فیلم ها را به تصویر بکشد.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
ویژه استان بوشهر خدمات کامپیوتر در محل تلفن تماس : 09174814504-09388271018 بختیاری ایمیل آدرس : hojjat_bakhtiari2yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 392
  • بازدید کلی : 9,106